SERWIS IT

pan z kablamijpgZapewniamy regularną kontrolę komputerów typu deskop, laptop, drukarek oraz wszelkich urządzeń peryferyjnych.

Umowa abonamentowa

Umowa abonamentowa zapewnia stały nadzór nad systemem informatycznym oraz szybką reakcję i sprawne rozwiązywanie nawet najbardziej złożonych problemów sprzętowych i programowych.

Zakres umowy i cena ustalana jest indywidualnie z każdym z naszych klientów.

Serwis Komputerów

    • Instalacja, konfiguracja, naprawa systemów operacyjnych Windows.
    • Usuwanie wirusów komputerowych, programów szpiegujących.
    • Konfiguracja systemu zabezpieczeń,
    • odzyskiwanie skasowanych danych,
    • trwałe usuwanie danych z dysku.
    • użytkowania sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń biurowych,
    • bieżącej eksploatacji i serwisowania sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych,
    • udzielania użytkownikom konsultacji i prowadzenia szkoleń.
    • aktualizacje sterowników i oprogramowania
    • konfiguracje sieci, dostępu do Internetu i poczty e-mail
    • diagnozę awarii sieci (zalecane działania, kosztorys wymiany sprzętu)
    • dostarczanie i serwis stacji roboczych
    • sprzęt zastępczy na czas naprawy
    • zabezpieczanie i ochrona danych (backup)
    • zdalny HelpDesk czyli pomoc techniczna w sytuacjach awaryjnych nie wymagających wizyty serwisanta: System Pomocy Zdalnej.
    • optymalizacja oprogramowania, systemu opracyjnego, aktualizacje,
    • tworzenie kopii zapasowych,
    • konserwacja sprzętowa,
    • kontrola stanu zużycia materiałów eksploatacyjnych,
    • usuwanie bieżących drobnych usterek,
    • Ponadto udzielamy również porad telefonicznych (lub via e-mail).

System Pomocy Zdalnej

pomocna dłoń

Wykorzystujemy internet, oferując naszym Klientom zdalną pomoc w każdej chwili. Jest to bardzo wygodna dla Klienta usługa, ponieważ czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu.

Nasi stali Klienci, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe, mogą korzystać ze Zdalnej Pomocy w dni powszednie oraz w week-end. W przypadku interwencji doraźnych dla Klientów jednorazowych, obowiązuje bardzo atrakcyjny cennik usług.

Jak to działa?
Aby skorzystać ze zdalnej Pomocy należy uruchomić na swoim komputerze mały program umożliwiający naszym serwisantom dostęp zdalny, a następnie skontaktować się z nami. Program jest do pobrania z naszej strony <tu link>.  Procedura jest całkowicie bezpieczna i bez Państwa akceptacji na komputerze połączenie nie może być nawiązane.

Możliwość komentowania jest wyłączona.