OUTSOURCING IT

consultingUsługa outsourcingu pozwala na przeniesienie na zewnątrz Twojej firmy obsługi systemu komputerowego i w ten sposób utworzenie wirtualnego działu informatyki. Dzięki tej usłudze Twoja firma może ograniczyć się do swojej podstawowej działalności powierzając funkcję nadzoru nad systemem informatycznym nam, firmie IT CONSENSUS.Korzyści wynikające z wdrożenia outsourcingu zadań z zakresu IT to nie tylko dostęp do wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, najnowocześniejszych technologii informatycznych, rozwiązań w zakresie bezpieczeństwa systemów IT ale również osiąganie znaczących oszczędności kosztów z tytułu rezygnacji z utrzymywania kosztownego personelu.Outsourcing usług informatycznych jest rozwiązaniem, które pozwala w istotny sposób obniżyć (nawet do 50%) koszty związane z zarządzaniem infrastrukturą informatyczną w przedsiębiorstwie.Korzystając z naszej kompleksowej obsługi dajemy Państwu pewność, że poszczególne zadania rozwiązują ludzie, którzy są najlepsi w tej dziedzinie.Najważniejsze korzyści z Outsourcingu świadczonego przez IT CONSENSUS:

  • optymalizacja kosztów obsługi IT,
  • podniesienie bezpieczeństwa całej organizacji,
  • brak ryzyka ponoszenia kosztów pozyskania pracowników IT i ich kosztów,
  • dostępność do wielu specjalistów z wielu dziedzin,
  • obiektywne doradztwo,
  • efektywne zarządzanie potencjałem IT,
  • odpowiedzialność za funkcjonowanie całego IT (infrastruktury informatycznej) bierze na siebie firma zewnętrzna
  • bezpieczeństwo ważnych danych firmowych – podwójny system archiwizacji danych ( Back up): zewnętrzny i wewnętrzny; pozwala to na większą ochronę wszystkich danych firmy
  • dział IT staje się działem wspomagającym rozwój biznesu, a nie centrum kosztów.

OFERTA OUTSOURCING IT

 Opieka informatyczna w pełnym zakresie

Kompleksowa obsługa informatyczna dla Twojego biura. Fachowy zespół z szeroko pojętej dziedziny informatyki do Twojej dyspozycji. Zdalna pomoc i optymalizacja rozwiązań to tylko niektóre atutów outsoursingu. Koszt utrzymania działu maleje, a satysfakcja z wprowadzonych rozwiązań rośnie. Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty outsoursingowej.

Częściowe wsparcie IT

Posiadasz już dział IT lub informatyka na etacie? Chcesz zoptymalizować swoje środowisko a jednocześnie zminimalizować koszty rozbudowy zespołu IT? Skorzystaj ze specjalistycznego wsparcia w wybranych przez siebie obszarach informatycznych. Nasz zespół specjalistów zadba o efektywne i nowoczesne rozwiązania. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami oferty naszych usług i serwisu IT.

Indywidualne Projekty i wdrożenia IT

Proponujemy zaprojektowanie oraz wdrożenie usprawnień i nowych rozwiązań IT w Twojej firmie. Chcesz obciąć koszty za usługi telefoniczne. twoja działalność wymaga archiwizacji danych, lub potrzebujesz wsparcia IT w innych obszarach informatyzacji Twojego przedsiębiorstwa? Wszystkie nasze rozwiązania dopasujemy do Twojej istniejącej infrastruktury. Zapoznaj się z naszą ofertą consultingową.

 

ZASADY WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM:
Nabyte przez nas doświadczenie pozwoliło nam wypracować elastyczny schemat wdrażania umowy outsourcingowej. Jego podstawowe elementy to:

1. Bezpłatny audyt obejmujący inwentaryzację sprzętu komputerowego i biurowego oraz sieci i oprogramowania używanego przez zleceniodawcę. Audyt jest zakończony szczegółową opinią naszych specjalistów na temat dotychczasowych struktur informatyczno-biurowych oraz propozycją konkretnych usprawnień mających na celu obniżenie kosztów, zwiększenie bezpieczeństwa i wydajności pracy.

2. Podpisanie “Umowy Opieki Serwisowej i Administracyjnej”.

3. Wdrożenie wszelkich zmian i nowych struktur wynikających z audytu i opinii klienta. Wszystkie warunki dotyczące tego etapu określane są w “Umowie Opieki Serwisowej i Administracyjnej”.

4. Stała opieka nad systemem informatycznym Zleceniodawcy. Rozwiązywanie bieżących problemów ze  sprzętem, urządzeniami peryferyjnymi i z oprogramowaniem. Zdalna Pomoc i helpdesk, zabezpieczanie stacji roboczych i serwerów przed niebezpieczeństwami oraz zaopatrzenie Klienta w wymagany sprzęt i oprogramowanie, zgodnie z podpisaną “Stałą Umową Opieki Serwisowej i Administracyjnej”.

Możliwość komentowania jest wyłączona.